DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Sraz č. 9 - Kroměříž

Tak a je to opět za námi - 9. sraz Kamenných koček proběhl úspěšně laugh

Propagovalo se, zařizovalo se, přijímaly se balíky a finanční částky až do doby, kdy nastal den "D". V pátek ráno jsem vyrazila na vlak i se svou chlupatou Sandy, tentokráte úspěšně, bez rodinky. Dorazila jsem do Kroměříže a dojela MHD až k Ubytovně Smetanka, kde se tentokráte mělo vše odehrávat. Zrovna se uklízeli poslední pokoje, tak jsem si uložila věci, vzala Sandy a šly jsme ještě na poslední drobné nákupy. Prohlídly jsme si krátce centrum města a šly zpět. Bylo třeba nachystat něco k jídlu pro ty, co měli dorazit kolem poledne.

První dorazila Iva Tify, uložila si věci do pokojíku a šla mi dolů do kuchyně pomoct s přípravou občerstvení a pomalu vařit i večeři, ať toho pak na večer není moc! Nadělaly jsme chlebíčky, navařily špagety a když jsme měly  hotovo, začalo se to pomalu sjíždět.

Mostečáci (Miluš Zelenková, Hana Mňauk Stejskalová, Zdeňka Klausová s manželem a oběma pejsky). Žolda s páníčkem ale pokračovali později na Slovensko a s námi zůstal jen Butch. Brňáci (Taša Vrbová, Mirka a Petr Švábovi a samozřejmě, že Corrny). Odpoledne, nebo spíše až večer pak vlakem dorazily Martinka Pokorná a Hančue Hanka Nimeřická.

Kolem 21 hodiny, když už byla skoro tma, jsme se vydali prozkoumat večerní Kroměříž! Byla krásná, v ulicích bylo příjemně živo, u restaurací byly stolečky i venku a dokonce jsme si dali za teplého večera zmrzlinu! laugh Bylo to velmi osvěžující.

Poslední, kdo v pátek dorazil, byla Miri Kocurová s ochrnutou kočičkou Matty. Přivezla i zbytek všech nákupů, co jsme spolu byly nakoupit ve čtvrtek večer. Já bych to vlakem asi nezvládla dotáhnout.

Takže odpoledne a večer proběhl skvěle, povídalo se, tancovalo se, pilo se pivko a to, co kdo donesl. Všichni jsme se už nemohli dočkat soboty a hlavního programu celého našeho srazíku!!!

V sobotu ráno se po snídani všichni vrhli na přípravu bazárku - ocenit, rozmístit, nachystat na prodej! A většina se poté odebrala do Květné zahrady na prohlídku. Já a Zdeňka jsme se rozhodly zůstat a pohlídat chlupatce. Bylo stejně potřeba dojít do města pro pečivo. Zdenička si ve městě koupila i slušivé šatičky cheeky a šly jsme pomalu na ubytovnu. Kolem 11 hodiny přijela poslední ubytovaná - Barbara Trojková i s krásným kočičím dortíkem - její obavy byly zbytečné - dortík cestu přežil laugh Počkala jsem na ni u zastávky a zavedla ji ubytovat.

Když přišli všichni účastníci Květenské prohlídky, tak jsme se začali pomalu sbírat k odchodu do nedaleké restaurace na oběd. Tam za námi přijeli i Michal Surmař s Ivankou Müllerovou. Dostali také oběd a pak jsme se vydali zpět aby mohla začít burzička.

Všichni byli velmi netrpěliví! Na poslední chvíli ještě dorazila Ilonka Daněčková a Markétka Neckařová Daněčková. Tak! Po krátkém proslovu mohlo vše vypuknout!!!! Taša zaujala opět místo výběrčího (pokladníka). Někteří přišli o své vyhlédnuté kousky (rychlostí těch druhých) a jiní se vraceli zpět a stále ještě vybíraly, co by si koupily aby to co nejvíce pomohlo kočičkám laugh

Vybralo se nádherných 12.600,- Kč. Krásná částka! Když si každý to své odnesl a vše zbylé se pobalilo zpět do krabic a ještě jednou se pro kontrolu spočítala vybraná částka, mohlo začít losování. Penízky se rozdělily pro 3 útulky! Tak bylo rozhodnuto!

Vylosovány byli:

• Azyl Gaia Hanušovice 4.200,- Kč
  • Kočičí Depozitum Flíček Nedakonice 4.200,- Kč
  • Srdcem pro Kočky Vrbičany 4.200,- Kč

Věcičky do aukcí, které zbyly z burzy, se losovaly pro jeden útulek:

• Spolek Jasmínka - ti se ale zřekli výhry ve prospěch jiného útulku, protože z nedostatku času na aukce nemají čas sad

Náhradní losování tedy proběhlo a štěstíčko se usmálo na:

• Kočičí Oázu Holubice

Výhru naložil Michal Surmař do auta a pak už jen domlouval komu a kdy vše předat! Všichni v dobré náladě, že se vše tak hezky událo, zasedli ke stolům a začala volná zábava s grilováním. Když nastal čas loučení, první odjeli Ilonka s Markétkou a po nějaké chvíli i Michal Surmař s Ivankou. My ostatní jsme ještě nějakou chvíli seděli a bavili se, než jsme zalezli do domu a rozlezli se do pokojíků. Ale ještě před spaním jsme si všichni nalezli do pokoje k Ivě, Barče, Taše a Miri a dlouho si povídali laugh

V neděli ráno nás jako první opustila Martinka - ta spěchala do Brna. Další se popakovali Brňáci a my ostatní čekali, až si ještě odveze Klausík mostečáky a už jsme taky jako poslední mohly vyrazit.

Já, Barbara, Iva a Sandy jsme se nasoukaly do auta k Miri a Matty. První cesta byla do pivovaru - vrátit bečku a nachlazovací zařízení, pak na benzinu, kde jsem koupila dálniční známku, abychom byly doma rychleji  a necourali se dědinkami.

A je to - sraz byl za námi. Ještě se musely předat všechny výhry a bude po všem sad To tentokráte trvalo trochu déle, ale podařilo se. V červnu jsem rozvezla všechny výhry všem výhercům a Michal Surmař předal věci do Aukce. Sraz tedy můžeme považovat za oficiálně uzavřený a teď nastal čas na přípravu toho dalšího. Bude to sraz č.10! Tedy si dáme rok pauzu, aby byly přípravy co nejlepší, když je tedy výroční heart

DĚKUJI VŠEM KDO S NÁMI POMÁHÁTE.  JSTE ÚŽASNÍ, ŽE VÁM NENÍ OSUD OPUŠTĚNÝCH KOČEK LHOSTEJNÝ!